Servicedesk - Release Management (Sürüm Yönetimi) Nedir?

22.05.2023 22:02 By Adem Oztemel - Comment(s)
Servicedesk - Release Management (Sürüm Yönetimi) Nedir?

IT Release Management özelliği nedir?


Bu yeni özellik, minimum risk ve daha fazla şeffaflıkla BT yazılımı sürümlerini kurmanıza, test etmenize ve sunmanıza yardımcı olur.


Kuruluşlar geliştikçe, çoğu yazılım sürümlerini de içeren BT altyapılarını düzenli olarak upgrade etmeleri gerekir. Bu tür yazıl...

AdSelfService Plus - Two Factor Authentication Nasıl Etkinleştirilir? 

15.05.2023 10:15 By Adem Oztemel - Comment(s)
AdSelfService Plus - Two Factor Authentication Nasıl Etkinleştirilir? 

Neden şifreler yeterli değil?

 

Şifreler, Active Directory'nize (AD) erişim kilidini açmak için bir anahtar görevini görür ve bilgisayar korsanları siber saldırılarla bu şifreleri ele geçirmek için asla vazgeçmezler.Bir bilgisayar korsanının tek ihtiyacı bir şifre kırma aracıdır; ağınıza erişm...

Servicedesk Plus - Microsoft Teams Entegrasyonu

08.05.2023 10:15 By Adem Oztemel - Comment(s)
Servicedesk Plus - Microsoft Teams Entegrasyonu

BT hizmet yönetimini daha erişilebilir hale getirin.

Hizmet masası ekipleri BT self servis portallarının kullanımını teşvik etse de, birçok son kullanıcı, BT hizmet masası ekibini aramak veya bir BT sorununu bildirmek için BT ekibinin yanına gelmek gibi geleneksel yöntemleri tercih etmektedir. Bu, a...

Endpoint Central - İstenmeyen Uygulamaların Çalışmasına Nasıl Son Verilir?

01.05.2023 10:24 By Adem Oztemel - Comment(s)
Endpoint Central - İstenmeyen Uygulamaların Çalışmasına Nasıl Son Verilir?

BT ekipleri genellikle belirli uygulamaların kullanımını engelleme konusunda zorlu bir görevle karşı karşıyadır. Kuruluşun hassas bilgilerinin istismar edilme potansiyeline sahip olduğu çok sayıda olayla karşılaşabilirler. Çok sayıda kimlik avı dolandırıcılığı ve sayısız kimlik hırsızlığı ...

Applications Manager - Nasıl Web Sitesi İzlenir?

24.04.2023 10:17 By Adem Oztemel - Comment(s)
Applications Manager - Nasıl Web Sitesi İzlenir?

Dijital çağda çoğu işletme, potansiyel müşterilere ulaşmak ve sundukları ürün veya çözümleri sergilemek için bir web platformu kullanmaktadır. Web siteleri, marka imajı oluşturmanın bir aracı olarak son derece popüler hale gelmiştir. İyi planlanmış web siteleri, hedef kitlenin dikkatini çekebilir ve...

Dijital Dönüşümün 6 Engeli

18.04.2023 13:59 By Adem Oztemel - Comment(s)
Dijital Dönüşümün 6 Engeli

Dijital dönüşümün zorunlu hale geldiği bir dönemde hala pek çok engel olduğuna inanamayabilirsiniz. İşletmelerin çalışma şeklini geliştiren bir şirket olarak, dijitalleşme engellerine yönelik bazı cevaplarımız ve çözümlerimiz var. En yaygın dijitalleşme engellerine nasıl cevap verebileceğinizi görme...

Firmalar İçin En İyi ITSM Entegrasyon Kullanım Durumları

17.04.2023 13:42 By Adem Oztemel - Comment(s)
Firmalar İçin En İyi ITSM Entegrasyon Kullanım Durumları

Servis masası için ilginç ve değerli deneyimler arayışı, IT departmanları için yeni sorunlar ortaya çıkarıyor - ve bu iyi bir nedenle. Bir şirket daha akıcı IT operasyonlarına ihtiyaç duyduğunda, ITSM tipik IT stratejisini tamamen yeni bir seviyeye yükseltir ve ITSM burada durmaz.

 

Değişen zam...

Endpoint Central - Perakende Sektörü için Mobil Cihaz Yönetiminin Önemi

17.04.2023 10:06 By Adem Oztemel - Comment(s)
Endpoint Central - Perakende Sektörü için Mobil Cihaz Yönetiminin Önemi

Perakendecilik, sadece mobil üzerinden hizmet verecek ilk sektörlerden biri olarak görülüyor. Çünkü tüketicilerin neredeyse dörtte üçü self-servis tercih ediyor. Self-servisin en büyük avantajlarından biri, bir defalık kurulumudur; kurulum sonrası asgari insan müdahalesi gerektirir....

ServiceDesk Plus'un Yeteneklerini 3. Parti Entegrasyonlarla Nasıl Artırabilirsiniz?

14.04.2023 14:21 By Adem Oztemel - Comment(s)
ServiceDesk Plus'un Yeteneklerini 3. Parti Entegrasyonlarla Nasıl Artırabilirsiniz?

Bu teknoloji, tüm IT süreçlerini tek bir platformda entegre etmeyi ve otomasyon araçları kullanarak otomatik hale getirmeyi amaçlamaktadır. Hedef, IT hizmetlerinin sunum sürecini daha hızlı ve verimli hale getirmektir.

ServiceDesk Plus bir ITSM yazılımıdır. İşletmelerin kesintiye uğramamasını sağlama...

ITSM ve İzleme-Yönetim (ITOM) Uygulamalarınızı Entegrasyonlarla Güçlendirin

13.04.2023 13:12 By Adem Oztemel - Comment(s)
ITSM ve İzleme-Yönetim (ITOM) Uygulamalarınızı Entegrasyonlarla Güçlendirin

Doğru teknolojiyle gerçek zamanlı olarak doğru müşteri deneyimini sunun.

 

Entegrasyon, yeni olanakları açan ve ITSM ve İzleme ITOM uygulama potansiyelini tam olarak en üst düzeye çıkaran anahtardır. Mevcut manuel olarak yaptığınız görevleri belirleyin ve bu görevlerin ITSM ve ITOM entegrasyonlar...

Previous Next