Yardım Masası için Önemli KPI'lar:5 SLA Uyumluluk Oranı 

20.02.2023 10:18 By Adem Oztemel - Comment(s)
Yardım Masası için Önemli KPI'lar:5 SLA Uyumluluk Oranı 

Hedef : SLA uyumluluk oranını en yüksek seviyeye çıkarmak ve bu değerde kalmasını sağlamak.

 

SLA uyumlulukları izleme, BT yardım masaları için aşağıdaki maddelerin sağlanmasını destekler;

• Servis seviyelerinin gerçek ve ulaşılabilir olduğunun doğrulanması

• BT yardım masasının performansını, ...

 Yardım Masası için Önemli KPI'lar:4 Altyapı Kararlılığı

15.02.2023 10:09 By Adem Oztemel - Comment(s)
 Yardım Masası için Önemli KPI'lar:4 Altyapı Kararlılığı

Önceki blog yazılarımızda, BT yardım masası için kritik 8 KPI’yı sizlere kısaca özetledim. Bu KPI'lar, iş sürekliliği, organizasyonel verimlilik ve hizmetlerin; zamanında ve bütçe içerisinde teslim edilmesi gibi temel BT yardım masası hedeflerine ulaşılmasına yardımcı olur. 


Bu yazımda dördünc...

 Yardım Masası için Önemli KPIlar:3 Değişim Başarı Oranı

13.02.2023 10:14 By Adem Oztemel - Comment(s)
 Yardım Masası için Önemli KPIlar:3 Değişim Başarı Oranı

Önceki blog yazılarımızda, BT yardım masası için kritik 8 KPI’yı sizlere kısaca özetledim. Bu KPI'lar, iş sürekliliği, organizasyonel verimlilik ve hizmetlerin; zamanında ve bütçe içerisinde teslim edilmesi gibi temel BT yardım masası hedeflerine ulaşılmasına yardımcı olur. 


Bu yazımda her BT e...

 Yardım Masası için Önemli KPIlar:2 İlk Kontakta Çözüm (FCR) Oranı

08.02.2023 10:16 By Adem Oztemel - Comment(s)

Birinci seviye destek grubu tarafından çözülen olayların yüzdesi

 

Hedef: Yüksek bir FCRR seviyesi

 

Yüksek ilk kontakta çözüm (first call resolution) oranı, yüksek müşteri memnuniyeti ile direk olarak ilişkilidir. Bu ilişki Müşteri İlişkileri Metriklerinin yürüttüğü bir çalışma tarafından...

Yardım Masası için Önemli KPIlar:1 Çağrı Miktarı Eğilimi 

06.02.2023 10:10 By Adem Oztemel - Comment(s)

Önceki blog yazılarımızda, BT yardım masası için kritik 8 KPI’yı sizlere kısaca özetledim. Bu KPI'lar, iş sürekliliği, organizasyonel verimlilik ve hizmetlerin; zamanında ve bütçe içerisinde teslim edilmesi gibi temel BT yardım masası hedeflerine ulaşılmasına yardımcı olur. 

Bu yazımda üçüncü KP...

Yardım Masası için Önemli KPIlar: Giriş

01.02.2023 10:16 By Adem Oztemel - Comment(s)
Yardım Masası için Önemli KPIlar: Giriş

İnsanlar genellikle "Ölçülen şeyler Gelişir" derler ama tam olarak neyin ölçülmesini gerektiğini söyleyemezler. BT yardım masası yazılımlarındaki raporlama becerilerinin son zamanlarda artmasıyla beraber yüzlerce KPI  ve metrikler ölçülebilir ve izlenebilir olmuştur. Ama bu herşeyi öl...

Dijital Dönüşüm Perspektifinden Endpoint Yönetimi

30.01.2023 10:09 By Adem Oztemel - Comment(s)
Dijital Dönüşüm Perspektifinden Endpoint Yönetimi

Çoğu şirket dijital olarak dönüştürülmek için çabalıyor, iş uygulamaları buluta taşınıyor ve çeşitli cihazlar kullanan yöneticilerle günlük BT operasyonları daha mobil odaklı hale geliyor. Çalışanlar yalnızca şirket tarafından sağlanan masaüstü bilgisayarları kullanmak yerine genellikle şirkete ait,...

Startup'lar için Etkili Bir Siber Güvenlik Çözümü Bulma ve Uygulamanın 6 Adımı

30.01.2023 10:07 By Adem Oztemel - Comment(s)
Startup'lar için Etkili Bir Siber Güvenlik Çözümü Bulma ve Uygulamanın 6 Adımı

Bir başlangıç ​​oluşturmak kolay değildir; kurucular genellikle zamanlarının büyük bir bölümünü finans, operasyonlar, hammaddeler, ürün geliştirme, sağlam pazarlama ve satış prosedürlerinin yanı sıra ilk yıllarında vasıflı çalışanları işe almak için harcarlar. Bunun yanında, rakiplere ayak...

Parola Sıfırlamanın Kolay Yolu!

25.01.2023 10:21 By Adem Oztemel - Comment(s)
Parola Sıfırlamanın Kolay Yolu!

Her kuruluşun, optimum güvenliği sağlamak için gereken kendi şifre karmaşıklığı gereksinimleri vardır. Şifre karmaşıklığı gereksinimleri, kullanıcıları hatırlaması zor olan güçlü ve karmaşık şifreler oluşturma zorunluluğunu getirmektedir. Bu, yardım masasının, şifreleri sıfırlamak için kullanıcılara...

Active Directory Kimlik Doğrulama Protokolleri ve Güvenlik Riskleri

23.01.2023 22:08 By Adem Oztemel - Comment(s)
Active Directory Kimlik Doğrulama Protokolleri ve Güvenlik Riskleri

Kuruluşların güvenliği sağlamaları ve tehdit risklerini azaltmaları için, Windows kimlik doğrulama protokollerinin güvenlik açıklarını ve zorluklarını anlamak kritik öneme sahiptir. Örneğin, LM ve NTLM protokollerinin içsel kusurları, onları basit saldırılara karşı hassas kılar. Kuruluşların LM ve N...

Previous Next