ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 7: ITAM, Bitmeyen bir Senfoni

05.07.2021 10:44 By Adem Oztemel - Comment(s)
ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 7: ITAM, Bitmeyen bir Senfoni

ITAM en iyi uygulama serimizin bu son blog gönderiminde ITAM sürecinizi nasıl sürekli olarak geliştirileceğini öğreneceksiniz. Buradaki amaç, varlık bilgilerini güncel tutmak ve geliştirmeye ilişkin kilit alanları belirlemektir.

Sürekli gelişim için, düzenli olarak varlık veri tabanınızı ve Yap...

ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 6: SelfAudit

05.07.2021 10:38 By Adem Oztemel - Comment(s)
ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 6: SelfAudit

ITAM en iyi uygulama serimizin bu blog gönderisinde, özdenetimlerin nasıl yürütüleceğini öğreneceksiniz. Buradaki amaç, uygunluk ve denetim hazırlığı için resmi iç değerlendirmeler yapmaktır.

Özdenetimler şu sebeplerden dolayı önemlidir; Uyumlu ve denetime hazır olmak, bilişim tarafınızın kontrolünü...

 ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 5: Önemli Metrikleri Takip Edin

02.07.2021 10:31 By Adem Oztemel - Comment(s)
 ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 5: Önemli Metrikleri Takip Edin

ITAM en iyi uygulama serimizin bu blog gönderisinde, önemli ölçümlerin nasıl yakından takip edileceğini öğreneceksiniz. Buradaki amaç, daha iyi kararlar vermek için doğru Anahtar Performans Göstergelerini (KPI) takip etmektir.

Belirli ITAM raporları oluşturmak belirli hedeflere ulaşmanıza ...

 ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 4: ITIL süreçlerini işletin

30.06.2021 10:23 By Adem Oztemel - Comment(s)
 ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 4: ITIL süreçlerini işletin

ITAM en iyi uygulama serimizin bu blog gönderisinde, ITAM’in diğer ITIL (Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi) süreçleriyle nasıl çalışacağını öğreneceksiniz. Buradaki amaç, bilişim altyapınızın diğer ticari hizmetlerle nasıl eşleştiğini anlamaktır.

Etkili bir ITAN-ITSM (Bilgi Teknolojileri Hizmet ...

Servicedesk Plus 11300 Versiyonu Yayınlandı

30.06.2021 00:47 By Adem Oztemel - Comment(s)
Servicedesk Plus 11300 Versiyonu Yayınlandı

ManageEngine Servicedesk Plus 16 yıllık bilgi birikimi ile teknoloji trendleri ve sektörün ihtiyaçlarına göre şekillendirdiği özelliklerini yayınlamaya devam ediyor.

Bu makalemizde sizlere yeni yayınlanan 11300 versiyonu ile gelen özelliklerden ve var olan özelliklerindeki geliştirmelerinden bahsed...

Microsoft Outlook için Servicedesk Plus Eklentisi 

30.06.2021 00:34 By Adem Oztemel - Comment(s)
Microsoft Outlook için Servicedesk Plus Eklentisi 

Microsoft Outlook için ServiceDesk Plus eklentisi, BT yardım masasını doğrudan Outlook veya Office 365 posta kutunuza getirir. Artık son kullanıcılarınızın bir istek göndermek veya çağrılarının durumunu kontrol etmek için yardım masası portalınıza erişmesi gerekmiyor. Çağrıları hakkında bilmeleri ge...

Servicedesk Plus'ta Yazılımların Lisans Yönetimi

30.06.2021 00:16 By Adem Oztemel - Comment(s)
Servicedesk Plus'ta Yazılımların Lisans Yönetimi

Lisansları optimize ederek BT maliyetlerini düşürmek için Servicedesk Plus lisans yönetimi özelliklerine kısaca değinelim.

Servicedesk Plus'ta Envanter Keşfi için Yeni Agent

29.06.2021 23:42 By Adem Oztemel - Comment(s)
Servicedesk Plus'ta Envanter Keşfi için Yeni Agent

Full-stack kurumsal hizmet yönetimi platformu ServiceDesk Plus, mevcut envanter agent'ını, ManageEngine'in uç nokta yönetim çözümü Desktop Central'ın agent'ıyla değiştiriyor. Ortak bir agent'a geçiş, BT yöneticilerinin ServiceDesk Plus'ta agent tabanlı varlık envanteri özelliklerinden yararlanmasına...

Servicedesk Plus Yapay Zeka Asistanı "Zia"

29.06.2021 17:27 By Adem Oztemel - Comment(s)
Servicedesk Plus Yapay Zeka Asistanı "Zia"

Zoho'nun yapay zeka asistanı Zia, artık kuruluşların son kullanıcılar ile BT hizmet masası arasındaki boşluğu doldurmasına yardımcı oluyor. Potansiyel bir ilk temas noktası olarak Zia, hizmet masası ekiplerinin yanıt süresini kısaltır ve son kullanıcı memnuniyet oranlarını önemli ölçüde artırmaya ya...

ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 3: Yazılım ve Lisansları Yönetin 

28.06.2021 10:18 By Adem Oztemel - Comment(s)
ITAM (IT Envanter Yönetimi) Pratikleri 3: Yazılım ve Lisansları Yönetin 

ITAM en iyi uygulama serimizin bu blog gönderisinde, yazılım ve lisanslarının tek bir yerde nasıl yönetileceğini öğreneceksiniz. Buradaki amaç, yazılım lisans kullanımını optimize etmek, uyumluluğu sağlamak ve yenilemelerin zamanında yapılmasını sağlamaktır.  

Yazılımın uyumlu olmasını sağlamaya...

Previous Next