Birleştirilmiş Uç Nokta Yönetimi Nedir? Neden ve Nasıl Yapılır?

19.05.2021 10:36 By Adem Oztemel - Comment(s)
Birleştirilmiş Uç Nokta Yönetimi Nedir? Neden ve Nasıl Yapılır?

BT yönetimi, dikey sektörden bağımsız olarak her iş ekosisteminde var olan bir bölüm haline geldi. BT yönetiminden sorumlu olanların sunucuları, bilgisayarları, akıllı telefonları, tabletleri, iPad'leri, IoT cihazlarını, sanal makineleri ve daha fazlasını güvenceye almak ve bakımını yapmak için...

ITIL ve ITSM Nedir?

18.05.2021 14:29 By Adem Oztemel - Comment(s)
ITIL ve ITSM Nedir?

BT Hizmet Yönetimi (ITSM) dünyasında yeni olan, insanlardan duyduğumuz en yaygın sorulardan biri "ITIL ve ITSM arasındaki fark nedir?" olmaktadır.

 

Çoğu BT kuruluşu, farkına varmış olsun ya da olmasın, her gün ITIL araçlarını ve bir çeşit BT Hizmet Yönetimi (ITSM) stratejiler...

ITSM için en önemli nokta? Analitik.

18.05.2021 11:26 By Adem Oztemel - Comment(s)
ITSM için en önemli nokta? Analitik.

Karmaşık bir organizasyonda veya altyapıda, verilere erişmek ve bunları analiz etmek için birleştirilmiş bir görünüm yoktur. Bu görünüm eksikliği, yetersiz denetimlere, verimsizliklerin artmasına ve hizmet sunum maliyetinin artmasına neden olur.

  

Veri Görselleştirme platformları, işle...

Tarayıcı Güvenliği için 5 Tehdide Karşı Alınabilecek Önlemler

17.05.2021 21:43 By Adem Oztemel - Comment(s)
Tarayıcı Güvenliği için 5 Tehdide Karşı Alınabilecek Önlemler

Bulut bilişimi aktif olarak benimseyen kuruluşlar da tarayıcılar her kullanıcının vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Ne yazık ki, tarayıcılar yalnızca bulut bilişim için değil aynı zamanda siber saldırılar için de bir kanal haline gelmiştir.

Tarayıcı tabanlı olarak siber suçlular, hassas işl...

Pandemi ve Sonrası için Incedent'lara Müdahale Planı Oluşturmak

14.05.2021 22:42 By Adem Oztemel - Comment(s)
Pandemi ve Sonrası için Incedent'lara Müdahale Planı Oluşturmak

Dağıtılmış bir iş gücünün yani evden çalışmaya geçişin yeni normali, siber tehdit ortamında ilerlemelere yol açtı. Küresel kuruluşlar fidye yazılımı saldırılarında yüzde 148 artış görüldü ve bunların çoğu finans ve sağlık sektörlerini hedefliyor. Amerika Birleşik Devletleri'ndeki COVID-19 sağlık bil...

Yardım Masası üzerinden Active Directory Yönetimi

14.05.2021 20:13 By Adem Oztemel - Comment(s)
Yardım Masası üzerinden Active Directory Yönetimi
Active Directory (AD) kullanıcılarını ServiceDesk Plus konsolundan oluşturmak ve yönetmek için artık bir AD yönetim Plug-in’i kullanabilir.

Kurumsal Firmalar İçin Şifre Değiştirmenin Önemi

04.05.2021 12:26 By Adem Oztemel - Comment(s)
Kurumsal Firmalar İçin Şifre Değiştirmenin Önemi
Dünya genelinde firmaların en büyük sorunlarından biri son kullanıcılarının şifrelerinin güvenli belirlenememesidir. Çünkü son kullanıcı güvenli şifreyi tam anlamı ile bilemeyebilir veya çok karmaşık olduğu için tercih etmeyebilir. Firmaların hacklenmesinin en büyük sebeplerinden biri son kullanıcı ...

Endpoint güvenliği için 5 yapı taşı

29.03.2021 19:07 By Adem - Comment(s)
Endpoint güvenliği için 5 yapı taşı
Siber saldırılardaki son gelişmelerle birlikte işletme güvenliği bir öncelik haline geldi. BT yöneticileri için pek çok görev var ve BT güvenliğini kontrol etmek için çoğu zaman vakit kalmıyor. Ne yazık ki, tüm işletmelerin BT güvenliğinin aşılmasına yardımcı olabilecek bir CIO'su yok.

Ayrıcalıklı Hesapların Yönetimi

18.03.2021 09:49 By Adem - Comment(s)
Ayrıcalıklı Hesapların Yönetimi
Ayrıcalıklı Hesapların Yönetimi konusunda genel metodolojinin anlatıldığı ve geleneksel stratejiler ile günümüz gelişmiş stratejiler arasındaki büyük farkın ne olduğu konusundaki makalemiz.
Previous