Google Chrome ve Ms Edge tarayıcılarını son versiyona yükseltilince Servicedesk Plus yazılımının arayüzünde problem çıkmaktadır. Bu problemin nedeni ve çözümü için yapılması gerekenleri aşağıda bulabilirsiniz.
Kök Nedeni: Chrome, kendi içerisinde bulunan Zamanlayıcı'yı bir değişken olarak tanımladı ve ne yazık ki aynı değişken ServiceDesk Plus'ta kullanılıyor ve Chrome API'sinin zamanlayıcı' değişkeni, Servicedesk Plus uygulamasının değişkenini (kaynak yönetiminde kullanılır) geçersiz kılıyor ve bu da soruna neden oluyor.
Kritiklik Durumu: Kullanıcılardan herhangi biri Chrome sürümünü son versiyona yükseltiyorsa, bir çakışma olur ve arayüz gelmemeye başlar. Bu sorun ServiceDesk Plus sürümlerinden bağımsız olarak ortaya çıkmıştır.
Sorunu Düzeltmek için;