Yardım Masası üzerinden Active Directory Yönetimi
ServiceDesk Plus kullanıcıları, Active Directory (AD) kullanıcılarını ServiceDesk Plus konsolundan oluşturmak ve yönetmek için artık bir AD yönetim Plug-in’i kullanabilir. Bu Plug-in, tüm AD kullanıcı yönetimi eylemlerini bu yardım masası tool’unun hizmet kataloğuna otomatik olarak ekleyecektir. Teknisyenlerin çağrıları karşılamak için ServiceDesk Plus'ta oturum açmasının ötesinde, normal kullanıcılar tool’a erişerek kullanıcı yönetimi eylemleri taleplerini iletebilecekler.
Bu Plug-in, ServiceDesk Plus’ta aşağıdaki özellikleri etkinleştirir:
· Özel hazırlanmış şablonlar kullanarak AD, Office 365, Exchange, G Suite ve Skype Kurumsal dahil olmak üzere birden çok platform için eşzamanlı kullanıcı hesabı oluşturma.
· AD hesapları için şifre sıfırlama.
· Kullanıcı hesabı kilidi açma.
Ve hepsi bu değil! Bu eklenti aynı zamanda AD yöneticilerinin ve yardım masası teknisyenlerinin ManageEngine'in AD, Office 365, Exchange, G suite ve Skype Kurumsal (Lync) için entegre aracı olan ADManager Plus'ta oturum açmasına olanak tanır. Servis masası teknisyenleri yukarıdaki işlemleri ADManager Plus‘dan gerçekleştirebilir. Bununla birlikte, ayrıcalıklı yardım masası teknisyenleri ve adminler, erişim yönetimi (NTFS izinleri ve grup üyelikleri) ve AD raporları oluşturma dahil olmak üzere ADManager Plus'tan her türlü karmaşık eylemi gerçekleştirebilir.
Bu özellikleri çalışırken görmek ister misiniz? Ücretsiz, kişiselleştirilmiş bir POC için bizim ile iletişime geçin.
ServiceDesk Plus'tan AD'yi yönetmeye başlamak için Plug-in’i indirin.