Full-stack kurumsal hizmet yönetimi platformu ServiceDesk Plus, mevcut envanter agent'ını, ManageEngine'in uç nokta yönetim çözümü Desktop Central'ın agent'ıyla değiştiriyor. Ortak bir agent'a geçiş, BT yöneticilerinin ServiceDesk Plus'ta agent tabanlı varlık envanteri özelliklerinden yararlanmasına yardımcı olacak.
Bu agent ile gelecek özellikleri aşağıda bulabilirsiniz.
Gelişmiş envanter keşfi
Agent tabanlı taramalar gerçekleştirerek Windows, Linux ve macOS makinelerini keşfeder.
Böylece envanterler arasında alınan verilerin doğruluğunu sağlar.
Gelişmiş uzak bağlantı
Uzaktan sorun giderme işlemleri için BT varlıklarının kontrolünüServiceDesk Plus'ın yeni agent'ı ile sağlayabilirsiniz.
Modern sistem yönetimi
Kuruluşunuzun uzak bilgisayarlarındaki process'leri, servisleri, yazılımları,
kullanıcıları vb. önemli metrikleri izleyin ve yönetin.
Açık ve etkili iletişim
Bir ağ içindeki tüm kullanıcılara duyuruları planlayın ve yayınlayın. Teknisyenlerle işbirliği yaparak ve chat,sesli, görüntülü sohbet üzerinden son kullanıcılara uzaktan yardımcı olmaya imkan tanır