Servicedesk Plus 11300 Versiyonu Yayınlandı

30.06.2021 00:47 By Adem Oztemel
servicedesk-plus-new-release

ManageEngine Servicedesk Plus 16 yıllık bilgi birikimi ile teknoloji trendleri ve sektörün ihtiyaçlarına göre şekillendirdiği özelliklerini yayınlamaya devam ediyor.

Bu makalemizde sizlere yeni yayınlanan 11300 versiyonu ile gelen özelliklerden ve var olan özelliklerindeki geliştirmelerinden bahsedeceğiz. 


Yapay Zeka asistanımız olan “Zia” artık daha işlevsel

Yapay zeka destekli asistanımız Zia, kullanıcılara ticket açarken yardımcı olmak için kategorileri ve şablonlar önermeye başladı. Zia, uygulamadaki verilerden sürekli öğrenir. Gelen her talebi inceler ve ticket kategorisini ve şablon tahminlerini iyileştirmek için kullanıcı davranışını takip eder. Zia'nın tahminlerinin her biri kaydedilir ve kullanıcı tarafından doğru veya yanlış bir tahmin olarak değerlendirilebilir ve işaretlenebilir. Bu geri bildirim, Zia'yı eğiterek botun gelecekte daha bilinçli kararlar almasını sağlamaya imkan verir. Zia hakkında detaylı bilgiyi blog yazılımızda bulabilirsiniz.


Envanter yönetiminde büyük kolaylık sağlayacak yeni agent

Servicedesk Plus yazılımında bulunan ve sadece Windows işletim sisteminde kullanılabilen agent kaldırıldı ve yerine daha işlevsel ve özellikleri artırılmış bir agent getirildi. Bu agent ile Windows, MacOS ve Linux makinalardaki donanım ve yazılım envanter takibi ve uzak bağlantı gibi pek çok özellik kullanılabilir duruma geldi. Detaylı bilgi için tıklayınız.


Yazılım envanter yönetimi artık çok daha kolay

Yazılım envanter yönetiminde en zor olan konu lisansların takibi ve yönetimidir. Bu sorunun üstesinden gelmek ve lisans yaşam döngüsünün takibi için mevcut özellikler iyileştirildi. Lisans yönetim özelliklerinin anlatıldığı blog yazımıza linkten ulaşabilirsiniz.


Kolay ve hızlı çağrı açmak için Microsoft Outlook eklentisini deneyin

Outlook kullanıcıları için iyi haber: ServiceDesk Plus’ın artık Outlook için bir eklentisi var. Kullanıcılar bu eklentiyi kullanarak ticket açabilir ve takip edebilir. Teknisyenler ayrıca Outlook'tan ayrılmadan düzenleme, ticket üstlenme ve hatta istek atama gibi çeşitli ticket işlemlerini gerçekleştirebilir. Detaylı bilgi için tıklayınız.


Diğer hayatı kolaylaştıran iyileştirmeler

  • BT varlıklarını, varlığın IP adresine göre bölgelerinizle otomatik olarak ilişkilendirin
  • Kullanıcı deneyimini iyileştirmek için arayüzde hızlı linkler, global arama vb. birçok yenilik
  • Üst kısımda yer alan menü çubuğunun sol tarafa alınabilmesi
  • Mail’den ticket açılması sırasında yaşanan sorunların çözümü için alternatif yöntem
  • İstek işletme kurallarında değişiklik ve iyileştirmeler
  • İstek şablonlarında kullanılmak üzere açılan ek alanların gizliliğini sağlamak için encryption desteği
  • Proje yönetim modülünde kullanılmak üzere özel tetikleme araçları ve özel fonksiyon yazma özelliği
  • Tüm görevler de kullanılmak üzere özel tetikleme araçları ve özel fonksiyon yazma özelliği
  • Microsoft Teams üzerinden Servicedesk Plus kullanımda geliştirmeler
  • Üzerinde bulunan raporlama modülü daha işlevsel hale getirildi.


11300 versiyonunda gelen tüm özelliklerin listesine bu linkten ulaşabilirsiniz.