Zahmetsiz, Verimli ve Etkili BT Hizmet Yönetimi
Ekiplerinizin kaosu aşmasına ve daha önce hiç olmadığı kadar hızlanmasına yardımcı olmak için tasarlanmış modern bir çözüm
BT ekipleri, işe alımdan kritik olay çözümüne kadar işletmenizin sorunsuz çalışmasını sağlar. SolarWinds, yolun her adımında işlerini kolaylaştırır.
Uçtan Uca Servis Yönetimi
Service Management
Tüm BT ekosistemi için kapsamlı görünürlük
Tüm BT ekosistemi için kapsamlı görünürlük
Olaylar, hizmetler, bilgi, değişiklik ve hizmet seviyesi yönetimi dahil olmak üzere olayları çözmek ve işletme genelinde hizmet sağlamak için ihtiyacınız olan her şey. Herkesin çalışmasını sağlamak için gelişmiş otomasyon ve yapay zeka motorları ile oluşturulmuştur.
- Kolaylaştırılmış olay yönetimi
- Merkezi hizmet kataloğu ve talepleri
- Kapsamlı sorun ve değişiklik yönetimi
- Merkezi bilgi yönetimi
- Birleşik hizmet portalı
Asset Management and Configuration Management Database (CMDB)
CMDB ile Varlık Yönetimini Kolaylaştırın ve Tam Görünürlük Kazanın
CMDB ile Varlık Yönetimini Kolaylaştırın ve Tam Görünürlük Kazanın
Tüm varlıklarınızı tek bir yerde keşfedin ve yönetin. Altyapınız için merkezi önem taşıyan varlıkları CI'lara dönüştürerek bağımlılıkları ve hiyerarşileri belirleyin ve aralarındaki ilişkileri görselleştirin.
- BT varlık yaşam döngüsü yönetimini denetleyin
- Sistem bağımlılıklarını kolaylıkla eşleştirin
- Değişim ve risk etki analizini kolayca yapın
- Sorun yönetiminde kök nedenleri belirleyin
Artificial Intelligence (AI) and Automation
Yapay zeka ve otomasyon ile daha hızlı çözümler elde edin
Yapay zeka ve otomasyon ile daha hızlı çözümler elde edin
Verimliliği artırmanın özü, hem çalışanların hem de BT temsilcilerinin daha hızlı yanıt almasına yardımcı olmak için gelişmiş otomasyon motorumuz ve yapay zeka kullanımımızdır.
- Tekrarlayan görevleri ortadan kaldırın
- Son kullanıcıları kendi sorunlarını çözmeleri için güçlendirin
- Sonraki adımlar ve yanıtlarla teknisyenlere rehberlik edin
- Güvenli, verimli ve güvenilir
Enterprise Service Management (ESM)
Hizmet Yönetimini BT'nin Ötesine Genişletin
Hizmet Yönetimini BT'nin Ötesine Genişletin
ITSM artık sadece BT ekipleri için değil. Her departman bir hizmet sağlayıcısı ve sorun çözücüdür ve BT'nin sahip olduğu aynı kullanım kolaylığı ve karmaşıklığa ihtiyaç duyarlar.
- Hizmet yönetiminin tüm ekiplere yaygınlaştırır
- Hizmet sunumunun standartlaştırır
- Ekipler arası işbirliğini geliştirir
- Kullanıcı dostu bir deneyim sunar