Zahmetsiz, Verimli ve Etkili BT Hizmet Yönetimi

Ekiplerinizin kaosu aşmasına ve daha önce hiç olmadığı kadar hızlanmasına yardımcı olmak için tasarlanmış modern bir çözüm


BT ekipleri, işe alımdan kritik olay çözümüne kadar işletmenizin sorunsuz çalışmasını sağlar. SolarWinds, yolun her adımında işlerini kolaylaştırır.

Verimlilik

Yapay zeka ve otomasyon her etkileşimi güçlendirerek görevlerin mümkün olan en kısa sürede tamamlanmasını sağlar; çünkü hız önemlidir.

Herkes için tek durak

Her bilet, varlık, çözüm, departman, çalışan ve temsilci, hepsi tek bir yerde. ITSM ile ilgili her şey için tek merkez.


Zahmetsiz deneyim

ITSM çözümlerinin kullanımı kolay olduğunda, benimseme doğal hale gelir. Ekiplerinizi sonuçları yönlendiren basitlikle güçlendirin.

Uçtan Uca Servis Yönetimi

Service Management

Tüm BT ekosistemi için kapsamlı görünürlük

Olaylar, hizmetler, bilgi, değişiklik ve hizmet seviyesi yönetimi dahil olmak üzere olayları çözmek ve işletme genelinde hizmet sağlamak için ihtiyacınız olan her şey. Herkesin çalışmasını sağlamak için gelişmiş otomasyon ve yapay zeka motorları ile oluşturulmuştur.

  • Kolaylaştırılmış olay yönetimi
  • Merkezi hizmet kataloğu ve talepleri
  • Kapsamlı sorun ve değişiklik yönetimi
  • Merkezi bilgi yönetimi
  • Birleşik hizmet portalı

Asset Management and Configuration Management Database (CMDB)

CMDB ile Varlık Yönetimini Kolaylaştırın ve Tam Görünürlük Kazanın

Tüm varlıklarınızı tek bir yerde keşfedin ve yönetin. Altyapınız için merkezi önem taşıyan varlıkları CI'lara dönüştürerek bağımlılıkları ve hiyerarşileri belirleyin ve aralarındaki ilişkileri görselleştirin.

  • BT varlık yaşam döngüsü yönetimini denetleyin
  • Sistem bağımlılıklarını kolaylıkla eşleştirin
  • Değişim ve risk etki analizini kolayca yapın
  • Sorun yönetiminde kök nedenleri belirleyin

Artificial Intelligence (AI) and Automation

Yapay zeka ve otomasyon ile daha hızlı çözümler elde edin

Verimliliği artırmanın özü, hem çalışanların hem de BT temsilcilerinin daha hızlı yanıt almasına yardımcı olmak için gelişmiş otomasyon motorumuz ve yapay zeka kullanımımızdır.

  • Tekrarlayan görevleri ortadan kaldırın
  • Son kullanıcıları kendi sorunlarını çözmeleri için güçlendirin
  • Sonraki adımlar ve yanıtlarla teknisyenlere rehberlik edin
  • Güvenli, verimli ve güvenilir

Enterprise Service Management (ESM)

Hizmet Yönetimini BT'nin Ötesine Genişletin

ITSM artık sadece BT ekipleri için değil. Her departman bir hizmet sağlayıcısı ve sorun çözücüdür ve BT'nin sahip olduğu aynı kullanım kolaylığı ve karmaşıklığa ihtiyaç duyarlar.

  • Hizmet yönetiminin tüm ekiplere yaygınlaştırır
  • Hizmet sunumunun standartlaştırır
  • Ekipler arası işbirliğini geliştirir
  • Kullanıcı dostu bir deneyim sunar
Detaylı Bilgi Almak İstiyorum