ManageEngine Server&Client Çözümleri

​Desktop Central

Desktop Central; Windows, Mac ve Linux işletim sistemine sahip sunucular, masaüstü ve taşınabilir bilgisayarları tek bir noktadan yönetmenizi ve akıllı telefon, tabletler gibi mobil aygıtlarınızın yönetimi için de tasarlanmış bir yazılımdır. Yama yönetimi ile güvenlik güncellemeleri geçişlerini, yazılım dağıtımlarınızı ve yazılım kullanım istatistiklerinizi, yazılım lisanslarınızı yönetmenize imkânı sağlar. USB cihaz kullanım yönetimi, kurum genelinde duyuru yapabilme, uzak masaüstü bağlantılarınızla beraber sesli ve görüntülü görüşme yapabileceğiniz bir yazılımdır.

Yama Yönetimi

Windows, Mac, Linux ve 250’nin üzerinde 3rd Party Yazılımlar için yama dağıtımını otomatikleştirerek ağınızın güvenliğini sağlayın.

Uç Nokta Güvenliği

Güvenlik açıklarını düzenli olarak değerlendirerek, tarayıcıları izleyerek, kurumsal ağınızdaki uygulamaları ve cihazları kontrol ederek uç nokta güvenliğini güçlendirin.

Varlık Yönetimi

Ağınızdaki yazılım ve donanım varlıklarını yönetin. Lisans ve garanti ayrıntılarını zahmetsizce izleyin.

Güç Yönetimi

Gerekli planlamalar oluşturarak kullanılmayan bilgisayarlar için kapatma, hazırda beklet ve ekran kilitle tanımları yaparak güç seçenekleri oluşturabilirsiniz.

Konfigürasyon Dağıtımı

Kurum yapınızda yönettiğiniz cihazlar üzerinde sertifika dağıtım, güvenlik duvarı için özel tanımlamalar, toplu olarak registry üzerinde gerekli değişiklikler gibi diğer güvenlik tanımlamaları yapma imkânı sunar. 

Tarayıcı Güvenliği

Tarayıcılar üzerinden gelen tehditleri önlemek ve güvenliğini sağlamasına yardımcı olan kurumsal bir çözümdür. Güvenlik ilkelerinin uygulanmasını, tarayıcı uzantılarını ve eklentileri kontrol etmesini, koruma altına alması ve ağlarını tarayıcı tabanlı tehditlerden korumak için belirlenen tarayıcı yapılandırmalarına da uyumluluk sağlar

Yazılım Dağıtımı

BT Varlıklarınız olarak satın alınan yazılımlar veya kullanıma uygun gördüğünüz yazılımlar için paket oluşturarak uzaktan yükleme ya da kaldırma yönelik politikalar oluşturun.

Uzaktan Kontrol

Dosya aktarımı, uzak bağlantı, sesli ve görüntülü görüşme gibi süreçleri kullanarak gerekli desteğin sağlanması.

USB Cihaz Yönetimi

USB aygıt kullanımı için kullanıcı ve bilgisayar üzerinde kısıtlama ve kontrolleri sağlayabilirsiniz.

İmaj Yönetimi & Dağıtımı

Windows işletim sistemine sahip cihazlar üzerinden imaj alıp gereken sürücülerin ve uygulamaların dağıtımını gerçekleştirebilirsiniz. Windows cihazlar üzerinde kullanıcı profil yedeği alabilir ve özelleştirebilir.  Aynı anda toplu olarak imaj dağıtım imkânı sağlar.

Uygulama Yönetimi

Merkezi olarak belirtilen kontrol kurallarına göre uygulama beyaz listelerinin ve kara listelerinin oluşturulmasını ve çalışmasını veya engellenmesini  otomatikleştirir.

Zafiyet Yönetimi

Merkezi konsoldan ağınızdaki tüm uç noktalarda kapsamlı zafiyet tarama, değerlendirme ve iyileştirme sağlayan bir entegre tehdit ve zafiyet yönetim yazılımıdır.

Desktop Central

Özellikler

  • Lokal ağda olmayan WAN ortamında ki cihazlar içinde yönetim özelliği sunar. 
  • Domain ve domainde olmayan olmayan cihazların yönetimini sağlar. 
  • Kolay kurulum ve kullanım imkânı sunar.
  • ITSM yazılımları ile entegre olabilir.
  • Multi Domain yapısını destekler.
  • Windows, Mac ve Linux işletim sistemlerini marka bağımsız yönetebilir.
  • Güçlü raporlama özelliğine sahiptir.

​Vulnerability Manager Plus

Merkezi konsoldan tüm uç noktalarda kapsamlı zaafiyet tarama, değerlendirme ve iyileştirme sağlayan bir entegre tehdit ve zaafiyet yönetim özelliği sunar. İçerisinde barındırdığı yama yönetimi modülü ile işletim sistemi bağımsız olarak uç noktaları tarayarak sistemler de güncelleme durumlarını listeler, raporlar ve kolay bir şekilde bu güncellemelerin manual veya otomatik olarak geçilmesini sağlar.

Özellikler

  • Ağ da ihtiyaç bulunan güncellemeleri tarar ve tespit edilen açıkları ilgili güncellemeleri geçerek kapatır.
  • Ağda etkilenen 0-Day açıklarından etkilenen cihazları tarayın ve çözümlendirir.
  • Sistemlerinizde yapılan konfigürasyon hatalarını tespit eder ve düzeltir.
  • Port Auditing yapar. 
  • Sömürülebilirlik, önem derecesi, yaş, etkilenen sistem sayısı ve düzeltmenin kullanılabilirliğine göre açıkları değerlendirir ve önceliklendirir.
  • Web serverlarınızı güvende tutar.
  • Port auditing ile portlarınızı takip eder.
  • Farklı işletim sistemlerinin yama yönetimini yapar(Windows, Mac ve Linux).
  • Basit ve yönetilebilir arayüz sunar.
  • Eksik yamaları tespit eder ve indirir.
  • Onaylanan yamaları test eder.
  • Hazır raporlar sunar.
  • Test edilen yamaların dağıtımını yapar.
  • Dağıtımları otomatikleştirerek zaman tasarrufu sağlar.
  • Eksik yamalardan kaynaklanan güvenlik açıklarının kapatılmasını sağlar.
  • Ekonomik bir çözüm sunar.

​Mobile Device Manager Plus

Mobile Cihaz Yönetimiyle cihazlara; profil ve kural yapılandırmaları, VPN, E-posta hesapların dağıtım ve yönetimi, tarayıcı kullanım kısıtlamaları, uzaktan kilitleme gibi güvenlik politikaları gereği cihazlarınızı güvence altına almanıza imkan sağlar. IOS, Android ve Windows Mobile akıllı telefon ve tabletleri yönetme imkânı sağlar.

Özellikler

  • %100 web tabanlı kullanımı kolay bir ara yüz.
  • Lokal ya da bulut tabanlı çalışabilme özelliği.
  • Cihaz güvenliğini arttırır ve iş kayıplarını azaltır.
  • Uygulama kataloğu sayesinde güvensiz uygulamalardan korunun.
  • Cihaz Lokasyon takibi sayesinde çalınmalara karşı takip imkânı.
  • Windows 10 dizüstü için, Lokasyon takibi yapabilme, cihazı uzaktan kayıp moda alma, Microsoft Store üzerindeki uygulama yönetimine olanak sağlar.
  • Cihazlarınıza güvenli olarak belge paylaşımlarını sağlama imkânı sunar.
  • Sistem üzerinden belirlediğiniz losyonlarda belirli cihazların çalışmasına olanak sağlayarak bölgesel cihaz takibi yapabilme özelliği.
  • E-posta eklerini güvenli bir şekilde paylaşma ve görüntüleme --> E-posta eklerinin yalnızca belirli yönetilen uygulamalar aracılığıyla görüntülendiğinden emin olun.
  • IOS ve Android cihazlar üzerinde ki işletim sistemi güncellemeleri kontrol altında tutabilirsiniz.
  • Veri güvenliğiniz için kurumsal cihazlar üzerinde ki verilerinizi uzaktan silme olanağı sağlar.
  • Kurumsal cihazlarınızın üzerinde ki verilerin bulut ortamına yedeklenmesini engelleme.

​​​​Application Control Plus

Application Control Plus, belirlenen kurallara göre applicationların tek bir merkezden yönetilmesini sağlar. Whitelist ve Blacklist oluşturma özelliği sayesinde yönetim altında olan bilgisayarlar üzerinde istediğiniz applicationların çalışmamasını veya çalışmasını sağlayabilirsiniz. Application Control Plus, büyüyen her kuruluşun uygulama kontrol ihtiyaçlarına uyucak şekilde uyarlanmış kapsamlı bir çözümdür.

Özellikler

  • Tüm çalışan uygulamaları hemen keşfederek filtreleyin.
  • Ön tanımlı kurallar kullanarak uygulama kontrol listesi oluşturmayı ve yönetimini basitleştirin.
  • Güven odaklı bir yaklaşım uygulamaya koyarak uygulamalara yönelik beyaz listeleri oluşturun.
  • Kötü amaçlı yazılım ve uygulamaları kara listeye alarak kötü amaçlı yazılımları, sıfırıncı gün zafiyetlerini ve gelişmiş kalıcı tehditleri önleyin.

  • Kullanılabilir çeşitli esnek modları kullanarak ağınızın benzersiz ön koşullarını yerine getirin.
  • Gri listedeki uygulamaları kolaylıkla yönetin ve çözüme kavuşturun.
  • Uygulamaya özel ayrıcalıklı erişimi kontrol altına alın ve ayrıcalıklı kimlik bilgilerinden yararlanan saldırı ihtimallerini azaltın

Device Control Plus

USB bellek gibi herhangi bir çıkarılabilir aygıt söz konusu olduğunda veri hırsızlığı tek adımda gerçekleşir: aygıtı takın.
USB aygıtlarını ve çevresel aygıtları kontrol etmek, engellemek ve izlemek için Device control plus çözümünden tam anlamıyla yararlanarak hassas verilerinizi yetkisiz erişime karşı koruyun.

Özellikler

  • Tüm USB aygıtlarının ve çevre aygıtların eylemlerini kontrol edin, engelleyin ve izleyin.
  • Çıkarılabilir aygıtlarla veri kaybını ve veri hırsızlığını önlemek için politikalar oluşturun ve konuşlandırın.
  • Bilgisayarınıza/bilgisayarınızdan yetkisiz veri hareketlerini önlemek için dosya aktarım kısıtlamalarını ayarlayın.
  • Verilerinize yetkisiz erişimi önlemek için rol tabanlı erişim kontrolünü uygulamaya koyun.

  • Aşırı erişim ayrıcalıklarını önlemek için çıkarılabilir aygıtlara geçici erişim yetkisi verin.
  • Bir güvenilir aygıtlar listesi oluşturun ve yalnızca bu aygıtlara bilgisayarınıza erişim yetkisi tanıyın.
  • Sezgisel gösterge panelleri ve özenli denetim raporlarıyla içeriden faaliyetleri belirleyin ve giderin.

Browser Security Plus

Browser Security Plus, BT yöneticilerinin tarayıcıları ağlar genelinde yönetmesine ve güvenliğini sağlamasına yardımcı olan kurumsal bir çözümdür. Güvenlik ilkelerinin uygulanmasını, tarayıcı uzantılarını ve eklentileri kontrol etmesini, korumalı alan ve kurumsal tarayıcıları kilitlemesini sağlar ve ağlarını tarayıcı tabanlı tehditlerden korumak için belirlenen tarayıcı yapılandırmalarına da uyumluluk sağlar.

Özellikler

  • Tehditleri ve veri ihlallerini önlemek için politikaları yapılandırın ve konuşlandırın.
  • Tarayıcı uzantılarını ve eklentilerini yönetin ve kontrol edin.
  • Veri ihlallerini önlemek için BT onaylı olan ve olmayan siteleri engelleyin.
  • STIG ve CIS gibi ön tanımlı standartlarla uyum sağlayın.

Remote Access Plus

Remote Access Plus, sistem yöneticilerinin ve BT yardım masası teknisyenlerinin uzak bilgisayarlardaki sorunları merkezi bir konumdan gidermelerine yardımcı olan bir Kurumsal Uzaktan Destek Çözümüdür. 

Gelişmiş uzaktan denetim, sistem yöneticisi, LAN'da uyandırma, uzaktan kapatma, uzaktan dosya aktarımı ve daha fazlası gibi güçlü bir şekilde derlenmiş olan araçlar, elit uzaktan destek deneyimi sağlar ve sorun giderme süresini günlerden dakikalara önemli ölçüde azaltır.

Özellikler

  • Her türlü sorunun giderilmesine yönelik HIPAA uyumlu gelişmiş Uzaktan Kontrol.
  • Sorunları yıldırım hızıyla çözmeyi sağlayan 12'yi aşkın kullanışlı araç.
  • Son kullanıcılarla anında iletişim için sesli, görüntülü ve yazılı sohbet.
  • Çoklu ekran desteği ile ortaklaşa sorun giderme.

  • Kullanıcı onayı ve uzaktaki oturumları kaydetme kabiliyeti.
  • Gerçek zamanlı günlük tutma ve raporlar.
  • Üretim maliyetlerini optimize etmeye ve verimliliği arttırmaya yönelik güç seçenekleri.

Patch Connect Plus

Microsoft SCCM masaüstü ve uygulamalarını yönetmek için büyük bir altyapıya sahiptir. Ama SCCM'in Microsoft uygulamaları dışında yetersiz ve kısıtlı kaldığı bir gerçektir. Sistemdeki birçok yazılımın güncellemesini yapmak için farklı yama yazılımları kullanmak BT görevlilerini zor duruma sokmaktadır. Bu ve buna benzer birçok sebepten ötürü SCCM ile entegre çalışan ve 250+ den fazla 3rd Party yazılımını güncelleme imkanı sunan Patch Connect Plus yazılımını kullanmak gerekir. SCCM yazılımıyla ile yapılan bu entegrasyon ile zamandan tasarruf sağlayarak BT çalışanlarının daha verimli olarak çalışması sağlanabilir.

Özellikler

  • Kolay ve tam entegrasyon sağlar. 
  • İndirilen yamalar SCCM ile makinalara dağıtılır.
  • Intune özelliği ile Microsoft Intune ile entegre olur.
  • Açık taramalarını yapar.
  • “SCCM Plugin” sayesinden 250'den fazla üçüncü taraf uygulamasına doğrudan SCCM Konsolundan erişerek zaman tasarrufu sağlar. 
  • Ağınızda bulunan uygulamaları tarayarak doğru Third-Party uygulamaları listeler.
  • Patch Connect Plus, istemci makinelerdeki mevcut dağıtım bilgilerini getiren raporları alır.
  • Admin tools ile client troubleshooting, on-demand client actions, system Management operasions işlemlerini Patch connect plus arayüzünden gerçekleştirir.

Os Deployer

OS Deployer, disk görüntüleme ve OS konuşlandırmayı otomatik hale getiren kapsamlı bir çözümdür. Birkaç sabit adımla yöneticiler, farklı OS versiyonlarının disk görüntüsünü çekebilir, görüntüleri bir kuruluşun kullanıcı rollerine ve bölümlere göre özelleştirebilir ve OS görüntülerini ağdaki birden fazla bilgisayara konuşlandırabilirler. 
​OS Deployer, yöneticilere BT ekiplerinin zaman ve emek tasarrufu sağlamasına yardımcı olabilen en son görüntüleme ve konuşlandırma teknolojilerini sağlar. Ayrıca kuruluşlara, tüm ağ bilgisayarlarında benzersiz bir işlem sistemini standartlaştırmalarına imkân vererek destek, eğitim ve bakım maliyetlerini azaltmada yardımcı olur.

Özellikler

  • Windows yazılım için görüntüleme ve konuşlandırma çözümü
  • Bir bilgisayarın Windows işletim sisteminin ve Windows uygulamalarının ana görüntüsünü yakalar.
  • Ana görüntüyü birden fazla sunucuya, dizüstü ve masaüstü bilgisayara eş zamanlı olarak konuşlandırır.

  • Bilgileri istemci bilgisayarlarından dilediği an alır.
  • BT varlıklarını denetlemek üzere kapsamlı raporlar üretir.
  • Aktiviteler için yetki vererek kullanıcı ayrıcalıklarını özelleştirir.
  • Masaüstü yönetimini üçüncü taraf yardım masalarıyla entegre eder.