ManageEngine IT Service Çözümleri

​Servicedesk Plus

ITIL çerçevesinde oluşturulmuş entegre varlık ve proje yönetimi içeren bir yardım masası yazılımıdır. 37 farklı dil seçeneği sunmaktadır ve 186 ülkede 100.000'den fazla şirket tarafından BT süreçlerini, şirket varlıklarını ve projelerini yönetmek için kullanılmaktadır. 
ServiceDesk Plus'taki kapsamlı olay yönetimiyle, olayları kolayca çözümleyip normal çalışmanıza hızlıca dönebilirsiniz. Olayların temel nedenlerini etkili bir şekilde ortadan kaldırıp durmadan yinelenen olaylarla mücadeleye bir son verip sorunsuz bir şekilde BT'nizi yönetebilirsiniz.
BT altyapınızdaki tüm değişiklileri yapılandırıp hızlı bir şekilde işletebilirsiniz, toplu iş akışları oluşturabilirsiniz. Hizmet Kataloğu özelliği sayesinde sunduğunuz tüm hizmetleri tanıtarak, BT 'de yapmış olduğunuz işleri daha görünür kılabilirsiniz. Hizmet kataloğundaki her hizmet için farklı iş akışları ve otomasyonlar oluşturabilir, verdiğiniz hizmetleri anlaşılan süreler içinde sağlayabilirsiniz.
CMDB özelliği ile tüm Cl 'larınızı tek bir veri havuzunda izleyip yönetebilirsiniz. Cl 'ların karşılıklı ilişkilerini ve bağımlıklarını öğrenerek, varlıklarınızı daha detaylı analiz edebilirsiniz.

Özellikler

  • Olay ve hizmet yönetimini kolay ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Envanterlerinizi, lisans anlaşmalarınızı ve bakım anlaşmalarınızı kolayca listeleyebilir ve raporlayabilirsiniz.
  • ITIL süreçlerine kolaylıkla uyum sağlayabilir ve Problem Yönetimi, Değişiklik Yönetimi gibi bu süreçleri etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Çözüm bankası sayesinde bütün bilgi birikiminizi kayıt altında tutabilir ve kolay bir şekilde paylaşabilirsiniz.
  • Release Management modülü ile tüm sürüm yönetiminizi sağlayabilirsiniz.
  • Canlı sohbet özelliği ile son kullanıcıdan teknisyene veya teknisyenden teknisyene sohbet başlatabilir ve bu sohbetler ile ilgili sohbet geçmişini içeren çağrılar açabilirsiniz.
  • İstek Yaşam Döngüsü sayesinde belirlenmiş şekilde ilerlenen iş akışları oluşturabilirsiniz

  • Satın Alma modülü sayesinde tüm satın alımlarınızı A'dan Z'ye yönetebilirsiniz.
  • Raporlama özelliği sayesinde envanter, olay ve hizmet kayıtları vb raporları çok basit bir şekilde yazdırabilir ya da HTML, PDF, XLS, CSV formatında alabilirsiniz.
  • İşletme kuralları ile belirli özellikteki çağrılara otomatik aksiyonlar aldırabilirsiniz.
  • SLA sürelerinizi tanımlayarak, verilen hizmetlerin kalitesini yükseltebilir ve son kullanıcı memnuniyetini artırabilirsiniz.
  • ESM Modülü sayesinde departmanlarınız için farklı Servicedesk ‘ler tasarlayabilir ve Hizmet Kataloglarınızı ayırabilirsiniz
  • Önleyici Bakım Görevleri sayesinde rutin işleriniz için otomatik zamanlanmış çağrılar oluşturabilir ve bu çağrıların ilgili grup yada kişilere atanmasını sağlayabilirsiniz.

​Asset Explorer

Asset Explorer, organizasyonların IT veya NonIT envanterlerini otomatik tarama veya manuel ekleme yöntemleri ile kayıt altında tutabilmelerini sağlayan web tabanlı bir envanter yönetim yazılımıdır. Asset Explorer, tüm ağınızdaki varlıkların envanter yönetiminin kolayca yapılmasını sağlar. Yazılım ve donanım varlıklarını yönetebilir , yazılım lisansı takibinizi yapabilirsiniz. Satınalma modülü sayesinde satınalma süreçlerinizi yönetebilir tüm sözleşme takibinizide yapabilirsiniz.

Özellikler

  • Ağ üzerinde bulunan tüm envanterleri yönetin.de bulunan tüm envanterleri yönetin.de bulunan tüm envanterleri yönetin.de bulunan tüm envanterleri yönetin.de bulunan tüm envanterleri yönetin.de bulunan tüm envanterleri yönetin.
  • Yazılım ve donanım varlıklarınızı yönetin ve izleyin.
  • BT Envanter yaşam döngüsünün tamamını yönetin.

  • Yazılım lisans uyumluluğunu sağlayın.
  • Sözleşmeleriniz ve bakım anlaşmalarınız takip edin ve bitiş sürelerinden haberdar olun.
  • Bir envanterin toplam sahip olma maliyetini bilin.

​Support Center Plus

SupportCenter Plus, organizasyonların müşteri sorun bildirimlerini, müşteri hesaplarını ve irtibat bilgilerini, hizmet ve bakım sözleşmelerini etkili bir şekilde yönetmelerini ve kullanımda üstün bir müşteri deneyimi yaşamalarını sağlayan web tabanlı bir müşteri destek yazılımıdır.

SupportCenter Plus ile özelleştirilebilir bir self servis portal yayınlayıp, müşterilerinizin sorun bildirimlerini bu portal aracılığıyla göndermelerini sağlayabilir ya da bilgi bankasında arama yaparak kendilerinin çözüme ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Birden fazla hizmet sözleşmesi ve ilgili destek paketlerini yöneterek, müşterilerinize anlaştığınız süreler çerçevesinde hizmet verebilir ve buna göre fatura çıkabilirsiniz. SupportCenter Plus, API'larını kullanarak organizasyonunuzdaki diğer uygulamalarla entegre edebilir ve veri alışverişi yapmasını sağlayabilirsiniz.

SupportCenter Plus 37 farklı dil desteği sunmaktadır. Böylece kullanıcılarınızı kendi dillerinde arabirimler sunarak kolayca size ulaşmalarını sağlayabilirsiniz.

Ayrıca tek kurulumla 20 portala kadar oluşturacağınız Portal yapısı ile farklı hizmetler veren farklı departman veya yapılarınız varsa bunların hepsini ayırabilirsiniz.

Özellikler

  • Yenilenmiş arayüzü ile birinci sınıf müşteri desteği için sorun ve istek yönetimini yapabileceğiniz bir yazılımdır.
  • Müşteri ve kontak yönetimi uygulayabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinize tanımlayacağınız alt müşteri, ürün, SLA, Kontrat ve Destek PLanları sayesinde müşteri yönetimini sağlayabilirsiniz
  • API desteği sayesinde firmanızdaki uygulamalar ile letişim kurmasına ve veri alışverişi yapmasına olanak sağlar.
  • Kullanımı kolay ve gerçek zamanlı Raporlar ve Dashboardları sayesinde yardım masanızdaki her bilgiden haberdar olursunuz
  • Bilgi bankası sayesinde yinelenen soruları verim kaybı yaşamadan cevaplandırabilirsiniz
  • Özelleştirilebilir bir self servis portalı yayınlayıp müşterilerinizin sorun bildirimi göndermelerini, bu bildirimleri izlemelerini, bilgi bankasında arama yapmalarını ve rapor oluşturmalarını sağlayabilirsiniz
  • Yapılacak olan Maps entegrasyonu ile Mobil aplikasyonlarından alınan bilgiye göre teknisyenlerinizi lokasyonlarına yerleştirebilirsiniz
  • Teknisyenleriniz arasında sohbet yapısı oluşturabilirsiniz

​Analytics Plus

Analytics Plus ile ister ServiceDesk Plus, Desktop Central, OpManager, Applications Manager, ya da Password Manager gibi ManageEngine ürünlerinden isterseniz ServiceNow veya Local/Cloud Database, Cloud Drive, Feed, veya csv,xml json vs. gibi farklı veri kaynaklarından veri sağlayarak analizler yapabilir, raporlar ve dashboardlar oluşturabilirsiniz.

ServiceDesk Plus ile entegrasyon, Analytics Plus'ın BT hizmet sunum performansını ve verimliliğini ITSM verilerinize daha iyi kavrayarak geliştirmesine yardımcı olur. 150 'nin üzerinde rapor ve kontrol paneli arasından seçim yapın veya 80'den fazla KPI raporunu veri uzmanı olmadan kendiniz yaratarak özelleştirebilirsiniz.

Özellikler

  • Sürükle-bırak yapısı ile kolaylıkla raporlar oluşturulabilir yada düzenlenebilir.
  • Analytics Plus, içe aktardığınız verileri okur ve otomatik olarak raporlar ve gösterge tabloları oluşturmak için otomatik analiz gerçekleştirebilir.
  • 30'dan fazla görselleştirme, renk ve düzen temalarından birini seçerek veriyi görme şeklinizi değiştirebilirsiniz.
  • Elle tekrarlanan işlerden kaçınmak istediğinizde, raporlarınızı e-postayla göndermek üzere zamanlayabilirsiniz.
  • Raporlarınızı paylaşabilir, istediğiniz zaman raporlarınızı dışa aktarabilir ve yayınlayabilirsiniz.
  • Güçlü formül motoru sayesinde yerleşik formül motoru ve kapsamlı matematiksel ve istatistiksel işlev kitaplığı ile size ham verilerinizden ölçümler elde etme gücü verir.
  • Akıllı panolar sayesinde birden çok raporu tek bir canlı kontrol panelinde birleştirebilirsiniz. Esnek bir tasarımcı görünümünde resimler, formatlanmış metinler, bileşenler ve web komponentleri ekleyebilirsiniz. Etkileşimli gösterge tabloları yapılacak analize ve daha iyi kararlar vermenize yardımcı olur.