Microsoft Outlook için ServiceDesk Plus eklentisi, BT yardım masasını doğrudan Outlook veya Office 365 posta kutunuza getirir. Artık son kullanıcılarınızın bir istek göndermek veya çağrılarının durumunu kontrol etmek için yardım masası portalınıza erişmesi gerekmiyor. Çağrıları hakkında bilmeleri gereken her şey posta kutularında mevcuttur. Bu eklenti, son kullanıcıların ve teknisyenlerin posta kutularında bir ServiceDesk Plus kullanıcı bölmesi oluşturur. MS Outlook eklentisini indirmek için tıklayınız.
Çok çeşitli çağrı oluşturma imkanı
Bu eklenti ile teknisyenler ve son kullanıcılar, doğrudan kendi posta kutularındaki ServiceDesk Plus kullanıcı bölmesinden yeni biletler oluşturabilirler. Ayrıca mevcut olay ve hizmet talebi şablonları listesinden seçim yapabilirler.
Son Kullanıcı Self-Servis
Son kullanıcılar, kendi posta kutularından çağrılarının ilerlemesini takip edebilir, notlar ekleyebilir, destek taleplerine yanıt verebilir ve taleplerin ayrıntılarını ve geçmişini görüntüleyebilir.
Kolay Çağrı Yönetimi
Genellikle hareket halindeyken çalışan teknisyenler, artık ServiceDesk Plus'a geçmeden posta kutularından bir dizi çağrı yönetimi etkinliğini gerçekleştirebilir:
- Biletleri diğer teknisyenlere atayın veya biletleri alın. İstekleri düzenleyin.
- İstekleri kapatın ve ilk arama çözümlendi olarak işaretleyin.
- Son kullanıcıların çözümü kabul ettiğini belgeleyin.