Servicedesk Plus Yapay Zeka Asistanı "Zia"

29.06.2021 17:27 By Adem Oztemel
Servicedesk Plus Zia

Zoho'nun yapay zeka asistanı Zia, artık kuruluşların son kullanıcılar ile BT hizmet masası arasındaki boşluğu doldurmasına yardımcı oluyor. Potansiyel bir ilk temas noktası olarak Zia, hizmet masası ekiplerinin yanıt süresini kısaltır ve son kullanıcı memnuniyet oranlarını önemli ölçüde artırmaya yardımcı olur.

Zia'nın özelliklerine hızlıca bakalım 

Servicedesk IT bot



Servis masanızın akıllı asistanı

Bir kişinin, ekibin iletişim bilgileri veya ticket sayısı gibi basit soruları yanıtlar.

it-support-agent



İhtiyacınız olan tüm bilgiler, sadece bir sohbet uzağınızda.

Daha karmaşık soruları yanıtlamak için Scours ServiceDesk Plus veritabanı kullanılır. Örneğin, Zia istekleri öncelik seviyelerine göre arayabilir ve SLA'ları ihlal eden biletleri belirleyebilir.

service-desk-bot



Hizmet Masanız tam anlamıyla emrinizde

Bir etkileşimin her aşamasında uygun girdiler aracılığıyla bir isteğin günlüğe kaydedilmesi veya notların eklenmesi gibi hizmet masası işlemlerini başlatır.

service-desk-virtual-agent



​Hands-free sayesinde hizmet yönetimi her yerde her zaman

Kullanıcılara, web üzerinden ve mobil uygulamasında sesli aramalar dahil olmak üzere birden çok platformda destek sunar.

virtual-support-agent


Sanal destek agent'ının istediğiniz gibi çalışmasını sağlayın

Hizmet masası ekiplerinin, JIRA gibi 3rd party araçlarla doğrudan etkileşimi ve özel çağrı  eylemlerini oluşturmasına ve aksiyonlarının alınmasına olanak tanır.

Servicedesk Plus Özel Zia Eylemleri Oluşturma

BT hizmet masası ekipleri, Zia geliştirici konsolundan özel kodsuz ve Zia eylemleri oluşturabilir. Bu eylemler, doğrudan soruları yanıtlamayı, ServiceDesk Plus'tan bilgi almayı ve hizmet masası işlemlerini tetiklemeyi içerebilir. Aşağıda, özel Zia eylemleri oluşturmak ve bunlara erişmek için dört basit adım bulunmaktadır.

1.Adım
2.Adım
3.Adım
4.Adım
1.Adım
virtual-agent-dashboard1





ServiceDesk Plus Admin bölümünün 

altındaki Zia sohbet botu ayarları sayfasından 

Zia geliştirici sayfasına gidin.

2.Adım
customize-virtual-agent2





Özelleştir sekmesinden özel bir eylem ekleyin. 

Zia'nın tanıması gereken soruları, 

komutları veya ifadeleri girin.

3.Adım
virtual-agent-conversation3





Zia'ya doğrudan bir yanıt yazarak veya 

Deluge komut dosyaları oluşturarak 

nasıl yanıt vereceğini söyleyin.

4.Adım
implement-virtual-agent4





ServiceDesk Plus'ta Zia'ya Sor'a veya mobil uygulamada 

Zia Voice'a basın. Özel Zia eyleminizi başlatmak için 

önceden tanımlanmış özel ifadelerden herhangi birini girin.