Zoho'nun yapay zeka asistanı Zia, artık kuruluşların son kullanıcılar ile BT hizmet masası arasındaki boşluğu doldurmasına yardımcı oluyor. Potansiyel bir ilk temas noktası olarak Zia, hizmet masası ekiplerinin yanıt süresini kısaltır ve son kullanıcı memnuniyet oranlarını önemli ölçüde artırmaya yardımcı olur.
Zia'nın özelliklerine hızlıca bakalım
Servis masanızın akıllı asistanı
Bir kişinin, ekibin iletişim bilgileri veya ticket sayısı gibi basit soruları yanıtlar.
İhtiyacınız olan tüm bilgiler, sadece bir sohbet uzağınızda.
Daha karmaşık soruları yanıtlamak için Scours ServiceDesk Plus veritabanı kullanılır. Örneğin, Zia istekleri öncelik seviyelerine göre arayabilir ve SLA'ları ihlal eden biletleri belirleyebilir.
Hizmet Masanız tam anlamıyla emrinizde
Bir etkileşimin her aşamasında uygun girdiler aracılığıyla bir isteğin günlüğe kaydedilmesi veya notların eklenmesi gibi hizmet masası işlemlerini başlatır.
Hands-free sayesinde hizmet yönetimi her yerde her zaman
Hands-free sayesinde hizmet yönetimi her yerde her zaman
Kullanıcılara, web üzerinden ve mobil uygulamasında sesli aramalar dahil olmak üzere birden çok platformda destek sunar.
Sanal destek agent'ının istediğiniz gibi çalışmasını sağlayın
Sanal destek agent'ının istediğiniz gibi çalışmasını sağlayın
Hizmet masası ekiplerinin, JIRA gibi 3rd party araçlarla doğrudan etkileşimi ve özel çağrı eylemlerini oluşturmasına ve aksiyonlarının alınmasına olanak tanır.
Servicedesk Plus Özel Zia Eylemleri Oluşturma
BT hizmet masası ekipleri, Zia geliştirici konsolundan özel kodsuz ve Zia eylemleri oluşturabilir. Bu eylemler, doğrudan soruları yanıtlamayı, ServiceDesk Plus'tan bilgi almayı ve hizmet masası işlemlerini tetiklemeyi içerebilir. Aşağıda, özel Zia eylemleri oluşturmak ve bunlara erişmek için dört basit adım bulunmaktadır.
ServiceDesk Plus Admin bölümünün
altındaki Zia sohbet botu ayarları sayfasından
Zia geliştirici sayfasına gidin.
Özelleştir sekmesinden özel bir eylem ekleyin.
Zia'nın tanıması gereken soruları,
komutları veya ifadeleri girin.
Zia'ya doğrudan bir yanıt yazarak veya
Deluge komut dosyaları oluşturarak
nasıl yanıt vereceğini söyleyin.
ServiceDesk Plus'ta Zia'ya Sor'a veya mobil uygulamada
Zia Voice'a basın. Özel Zia eyleminizi başlatmak için
önceden tanımlanmış özel ifadelerden herhangi birini girin.